۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آذربایجان غربی » استان ها » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 36412
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
  • ارسال توسط :
ارومیه میزبان والیبال مردان آسیا شد
ارومیه میزبان والیبال مردان آسیا شد

ارومیه میزبان والیبال مردان آسیا شد

میزبانی ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا شنبه ۲۷ خرداد به میزبانی شهر گریسک و با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران برگزار شد و در این جلسه میزبانی استان آذربایجان غربی (شهر ارومیه) برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ به تصویب رسید.  

میزبانی ارومیه در والیبال مردان آسیا تصویب شد

پیش از این و با درخواست و پیگیری مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت‌ها؛ رئیس فدراسیون والیبال در راستای ارج نهادن به علاقمندی استان‌ها به ورزش والیبال و رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهر‌های علاقمند، این موضوع را با مسئولین کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرده بود و در نشست روز گذشته میزبانی ایران در این رقابت‌ها به صورت رسمی از تهران به ارومیه تغییر یافت.  

همچنین در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا، داورزنی برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۵، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ و قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۴ اعلام آمادگی کرد تا ایران یکی از نامزد‌های اصلی برای میزبانی این مسابقات شود.  

بررسی رویداد‌های برگزار شده سال ۲۰۲۲ و چشم انداز و برنامه‌های والیبال آسیا در سال ۲۰۲۳ بخش دیگری از جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا بود که به تصویب نهایی اعضای هیئت رئیسه این نهاد والیبالی آسیا رسید.

  بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.