۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11607
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
  • ارسال توسط :
اراده خدا، قوی ترین قدرت ها را به ذلت کشاند
اراده خدا، قوی ترین قدرت ها را به ذلت کشاند

اراده خدا، قوی ترین قدرت ها را به ذلت کشاند

اگر از روزه ماه رمضان لذت بردیم این باعث خواهد شد که رنگ خدایی بگیریم.

حجت الاسلام معبودی در جمع کارکنان سپاه امام رضا (ع) البرز ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و گرامیداشت یاد خاطره شهید مطهری بیان کرد: یکی از راه هایی که بنده بتواند رنگ خدا را ببیند روزه ماه رمضان است چرا که هرکاری میکنیم خدا در آن است و ما اگر از روزه ماه رمضان لذت بردیم این باعث خواهد شد که رنگ خدایی بگیریم.

وی گفت: اگر ما یقین داشته باشیم که خدا ما را دعوت کرده، قطعا از این ماه لذت می بریم و راه اول، یقین و باور است.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: راه دوم مراقبت از اعمال است. باید مراقب باشیم که تمام اجر و پاداش اعمالشان بر اثر برخی دیگر از اعمال از بین نرود و طبق فرمایش خداوند در قرآن کریم، باید مواظب باشید که اعمال(حسنات) شما حذف نشود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به اعمالی که حسنات انسان را از بین می برد عنوان کرد: نفاق و دو رویی اعمال حسنه را حذف می کند، همچنین منت از سوی کسی که انفاق می کند، نافرمانی حسنات اعمال را از بین می برد.

وی افزود: ترک نماز جزو اموری است که موجب می شود همه اعمال از بین رود. پس در ماه رمضان باید خودمان را عادت بدهیم نماز اول وقت بخوانیم نماز بهترین وسیله ارتباط با خدا است.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: آخرین عملی که اعمال را باطل می کند حسودی است. برای مومن آن چیزی که خوب نیست غبطه خوردن است. قدرت خداوند به اندازه ای عظیم است که با یک ویروس دنیا را عوض می کند و آنهایی که ادعای بزرگی داشتند، با یک ویروس به ذلت افتادند.