۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29241
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
  • ارسال توسط :
اداره کل بازرسی استان قزوین سه نفر را دستگیر کرد
اداره کل بازرسی استان قزوین سه نفر را دستگیر کرد

اداره کل بازرسی استان قزوین سه نفر را دستگیر کرد

پرونده‌های این مجرمان به منظور تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر عوامل دخیل در موضوع هم چنان مفتوح است

یکی از مدیران میانی استان و دو نفر از کارشناسان شهرداری‌های شهرستان‌های تابعه استان قزوین به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

دستگیری یکی از مدیران میانی و دو نفر از کارکنان شهرداری‌های استان قزوین

بنا بر اعلام روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، در بررسی‌های صورت گرفته بازرسان این مرجع نظارتی دیده شد که مسئول سابق امور مالی و کارشناس فعلی یکی از شهرداری‌های استان و یکی از کارشناسان یکی دیگر از شهرداری‌های تابعه، در دوره‌های مختلف مالی، مغایر با وظایف قانونی خود در قبال وظایف محوله از مراجعین مربوطه اقدام به اخذ مبالغ نامتعارف کرده اند.

در جریان مبارزه با مظاهر و مفاسد اداری، موضوع دریافت رشوه توسط یکی از مدیران میانی استان نیز، بطور ویژه در دستور بررسی بازرسان این بازرسی کل قرار گرفت.

بنا بر این خبر؛ بازرسان این نهاد نظارتی به محض اطلاع از جرائم مذکور و طی رصد و نظارت‌های دقیق، گزارش‌های لازم را تهیه کردند و سپس با هماهنگی مراجع قضایی دستور جلب و بازداشت افراد خاطی صادر شد.

پرونده‌های این مجرمان به منظور تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر عوامل دخیل در موضوع هم چنان مفتوح است و پیگیری نتایج حاصل از برخورد قاطع قضایی با عوامل این پرونده‌ها براساس مستندات موجود در دستور کار این نهاد نظارتی خواهد بود.