۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین
  • شناسه : 17282
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
  • ارسال توسط :
ادارات آموزش و پرورش استان قزوین تعطیل می‌شوند
ادارات آموزش و پرورش استان قزوین تعطیل می‌شوند

ادارات آموزش و پرورش استان قزوین تعطیل می‌شوند

ادارات آموزش و پرورش استان قزوین از روز شنبه ۸ آذر ماه تعطیل می‌شوند.

ادارات آموزش و پرورش استان قزوین تعطیل می‌شوند

سخنگوی آموزش و پرورش استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا و ابلاغیه مورخه ۲۸ آبان ماه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت متبوع، به استحضار می‌رساند با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهر‌های قرمز و مذاکرات و تصمیمات هیئت دولت، همه ادارات آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته به حالت تعطیل کامل در می‌آیند.

وی افزود: صرفاً تعداد محدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان/ شهرستان حضورشان برای انجام به موقع مأموریت‌های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این ایام آموزش غیر حضوری دانش آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

مومنی با بیان اینکه شهرستان آوج در وضعیت زرد است ادامه داد: در ادارات آموزش و پرورش شهر‌های دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد و کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضرور در وضعیت‌های سه گانه لغو و برگزاری جلسات، حتی‌المقدور به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.