۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار ملی » دانش و فناوری
  • شناسه : 37166
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
  • ارسال توسط :
احکام جدید معلمان مبتنی بر نتایج اعتراضات صادر می شود
احکام جدید معلمان مبتنی بر نتایج اعتراضات صادر می شود
از هفته آینده ؛

احکام جدید معلمان مبتنی بر نتایج اعتراضات صادر می شود

میزان شهریه مدارس روی سایت مدارس غیردولتی قرار گرفته است .

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود و رتبه کسانی که اعتراض شان وارد شده است، ارتقاء می‌یابد و رتبه جدید می‌گیرند.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شهریه مدارس گفت: میزان شهریه مدارس روی سایت مدارس غیردولتی قرار گرفته است و اگر مدارس شهریه بیشتر دریافت کنند شهروندان می‌توانند شکایت کنند تا ما پیگیری کنیم.

رضامراد صحرایی در پاسخ به سوالی درباره اخذ شهریه به دلار افزود: چند مرکز در دولت پیش مجوز داشتند که با دلار شهریه بگیرند، زیرا مدارس تطبیقی هستند و دانش آموزان آن خارجی اند، ولی آن را تسری دادند و این کار غیرقانونی است. ما به طور جد دنبال این هستیم که اولا آنرا برگردانیم و اگر تخلف کردند پلمب کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره اینکه با مصوبه کمیسیون تلفیق سند جامع سرمایه انسانی آموزش و پرورش تهیه می‌شود، گفت: کمیسیون تلفیق مصوبات خوبی را دیروز و امروز داشته و دارد و هنوز هم تمام نشده است. تدوین جامع منابع انسانی از جذب، پذیرش تا نگهداشت و بازنشستگی و سایر موارد آموزش و پرورش است.

تدوین سند جامع کاری ضروری است و برنامه ریزی را راحت‌تر می‌کند و آینده را نشان می‌دهد.