۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 30764
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
  • ارسال توسط :
احتمال برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اروپا
احتمال برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اروپا

احتمال برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اروپا

تیم‌ملی فوتبال کشورمان فردا در اولین دیدار دوستانه‌اش به مصاف الجزایر می‌‌رود.

 تیم‌ملی فوتبال کشورمان که در اردوی آماده‌سازی‌اش در قطر به‌سر می‌‌برد، فردا در اولین دیدار دوستانه‌اش به مصاف الجزایر می‌‌رود. این در حالی است که پیش از این دیدارهایی مانند اکوادور، کانادا و اروگوئه برای شاگردان دراگان اسکوچیچ مهیا شده بود ولی هر کدام به دلایلی انجام نشد.

یکی دیگر از این بازی‌های دوستانه تقابل با آفریقای‌جنوبی بود که تبوگو موتلانته مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال این کشور درباره لغو این دیدار چنین توضیح داد: «ما تمام اقدامات لازم برای انجام بازی دوستانه با ایران را انجام دادیم و حتی پاسپورت‌های بازیکنان را ارسال کردیم اما طرف ایرانی به ما گفت نمی‌توانند این بازی را برگزار کنند.» در این شرایط، تیم‌ملی در فیفادی اخیر تنها یک بازی دوستانه انجام می‌‌دهد اما در مقابل تیم‌های آسیایی دیگر در این ایام ۳ یا ۴ بازی دوستانه انجام می‌‌دهند؛ موضوعی که نگرانی بازیکنان را هم در پی داشته و علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم‌ملی اعلام کرد اوضاع را مثبت نمی‌بیند. با این حال ملی‌پوشان به کار خود ادامه می‌‌دهند و آسیب‌دیدگی بازیکنانی چون على قلى‌زاده و احسان حاج‌صفى هم برطرف شده است تا برای دیدار با الجزایر آماده شوند.

محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی درباره برنامه بعدی تیم‌ملی به برنامه ورزشگاه گفت:‌« به  دلیل اینکه در سپتامبر امکان برگزاری اردو در قطر وجود ندارد باید آپشن‌های دیگر را بررسی کنیم. احتمال دارد به سمت برگزاری اردو در کشورهای اروپایی یا ترکیه برویم و این مسائل باید مورد بررسی قرار بگیرد.»