۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » بهداشت و درمان » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 40254
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
  • ارسال توسط :
اجرای پروژه های درمانی و پزشکی استان قزوین شتاب خوبی گرفته  است
اجرای پروژه های درمانی و پزشکی استان قزوین شتاب خوبی گرفته  است
از ابتدای دولت سیزدهم؛

اجرای پروژه های درمانی و پزشکی استان قزوین شتاب خوبی گرفته است

در چند سال ابتدایی راه اندازی دانشکده دارو سازی ؛دانشجوی ایرانی جذب نخواهد شد.

در دولت سیزدهم شاهد توسعه و پیشرفت زیرساخت های درمانی و پزشکی در سطح استان قزوین هستیم که  بعد از سفر رییس جمهور به استان قزوین و تخصیص اعتبارات روند اجرای پروژه های درمانی و پزشکی استان قزوین شتاب خوبی گرفته است. 

صبح امروز و در هفته سلامت دکتر عبدالله دیدبان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و معاونان او در یک نشست خبری ضمن ارایه گزارش عملکرد خود به سوال های خبرنگاران رسانه های استان قزوین پاسخ دادند .

دکتر دیدبان به خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم یعنی در دو سال و نیم گذشته ۴۲ پروژه درمانی و پزشکی در استان قزوین تکمیل شده و به بهره برداری رسیده و دو طرح بزرگ نیز به طور موقت تحویل داده شده و به جامعه هدف خدمات درمانی را ارایه می نمایند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: ۶٠ پروژه دیگر هم در استان قزوین با پیشرفت تا ۸۵ درصد در حال اجرا است که پس از بهره برداری ؛ خدمات این پروژه ها در سطح استانی و  ملی خواهد بود.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد : یکی از پروژه های مهم دیگر احداث بیمارستان اعصاب و روان است که این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۶۵٠٠ متر مربع  با ۱۵٠ تخت با کمک خیرین استان و کمک دولت بزودی به بهره برداری خواهد رسید. 

دکتر دیده بان با اشاره به این که در استان قزوین کمبود داروخانه نداریم و کسانی که دارای مدرک دکترای دارو سازی باشند می توانند به راحتی پروانه فعالیت دریافت نمایند ؛ یادآور شود :البته در حال حاضر پروانه فعالیت به شهرهای استان و در مناطق محروم ارایه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین سپس به راه اندازی دانشکده دارو سازی در استان قزوین اشاره کرد و افزود:یکی از خدمات دولت سیزدهم ؛موافقت وزارت بهداشت و درمان با راه اندازی دانشکده دارو سازی در استان قزوین است که انتظار داریم در سالجاری برای این دانشکده دانشجو جذب شود .

دکتر دیدبان در پایان تصریح کرد: در چند سال ابتدایی راه اندازی دانشکده دارو سازی ؛دانشجوی ایرانی جذب نخواهد شد و از کشورهای همسایه دانشجوی خارجی جذب خواهیم کرد تا از محل درآمد این دانشجویان؛ هزینه زیر ساخت های بهداشت و درمان استان تامین شود .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*