۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ریاست جمهوری
  • شناسه : 23552
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
  • ارسال توسط :
آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده است
آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده است

آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده است

روابط ما با جمهوری آذربایجان به زودی گسترش خواهد یافت.

حسن روحانی پیش از صدور فرمان بهره برداری از ۱۵ طرح صنعتی و زیربنایی منطقه آزاد ارس افزود: در سال ۹۸؛ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد ارس سرمایه گذاری شده و این رقم در سال ۹۹؛ به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و به سه برابر رسیده است.
رئیس جمهور گفت: اینکه ما می‌گویم آمریکا در جنگ اقتصادی شکست خورده؛ نمونه اش همین افزایش سرمایه گذاری‌ها است.
آقای روحانی افزود: در هر نقطه از کشور که مشاهد کنید، می‌بینید که سرمایه گذاری‌ها در سال‌های ۹۸ و ۹۹ علی رغم کرونا و با وجود مشکلات و جنگ اقتصادی بیشتر شده، بنابراین مردم به آینده اقتصاد، آینده کشور، تولید و صادرات صد در صد امیدوارند.
رئیس جمهور گفت: این تنها سرمایه گذاری بخش خصوصی است، بنابراین وقتی خود مردم سرمایه گذاری می‌کنند این به معنای آن است که جامعه و ملت ما به آینده کشورشان امیدوار هستند.
وی با قدردانی از توسعه سرمایه گذاری‌ها در منطقه آزاد ارس افزود: مطمئنم روابط ما با جمهوری آذربایجان بعد از برداشته شدن تحریم که به زودی برداشته خواهد شد، گسترش خواهد یافت.
آقای روحانی روابط ایران و جمهوری آذربایجان را رو به گسترش تعریف کرد و گفت: ما تصمیمات مهمی را با رئیس جمهور آذربایجان اتخاذ کردیم که به خاطرتحریم‌ها اجرای آن با کندی مواجه شده بود، اما همه آن‌ها عملیاتی و اجرایی می‌شود و مردم شاهد یک تحول بسیار مثبتی در مناطق مرزی شمالغرب کشورمان ان شاءالله خواهند بود.