۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 40235
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۵
  • ارسال توسط :
آمریکا اوج حماقت خود را در عملیات «وعده صادق» به جهان نشان داد
آمریکا اوج حماقت خود را در عملیات «وعده صادق» به جهان نشان داد

آمریکا اوج حماقت خود را در عملیات «وعده صادق» به جهان نشان داد

بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم.

جمعی از مدیران رسانه های فعال استان قزوین همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ع) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه با سردار رفیعی آتانی ؛فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین دیدار و گفت و گو کردند .

سردار رفیعی در این دیدار با اشاره به عملیات «وعذه صادق» گفت: آمریکا اوج حماقت خود را در این عملیات به جهان نشان داد زیرا وقتی اعلام کرد از حمله ایران آگاه بوده که چیز جدیدی نبود و همه آن را می دانستند و حماقت بعدی این بود که به اسراییل گفتند ما موشکها را ردیابی می کنیم اما نتوانستند.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم و گوشمالی ریز کنیم و ما در عملیات وعده صادق داغترین ماموریت شکل گرفت. 

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: در این عملیات چند قدرت عظیم دیده شد؛ اول آن که اراده الهی محقق شد که خارج از تصور کارشناسان نظامی جهان بود و تعداد موشکها را چند برابر دیدند که قدرت خدا بود.  قدرت دوم متجلی شدن اراده حق بود و قدرتی که در عملیات وعده صادق به رخ جهان کشیده شد بیانگر تدبیر رهبری و انتقام شهدای قدس بود. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد : امروز ایران اسلامی به قدرت بزرگ غیر قابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده و هرگز این تنبیه را تصور نمی کردند لذا رسانه ها باید اراده الهی و اراده ملت را برجسته کنند و عظمت عملیات وعده صادق را به خوبی منعکس کنند.

سردار رفیعی آتانی در پایان تصریح کرد:  امروز هم هدفی جز شکست و تحقیر آمریکا نداریم و بقیه را ریز می بینیم و ریز می زنیم. 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*