۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 34161
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
  • ارسال توسط :
آمار بانوان شاغل در صنعت برق  استان ۷۱ نفراست
آمار بانوان شاغل در صنعت برق  استان ۷۱ نفراست

آمار بانوان شاغل در صنعت برق استان ۷۱ نفراست

یکی از اولویت های اصلی وزارت نیرو توجه به ورزش و سلامتی کارکنان به ویژه بانوان است

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین، مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در جمع بانوان و کارکنان صنعت آب و برق استان قزوین گفت:بانوان شاغل در صنعت آب و برق همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت های اصلی وزارت نیرو توجه به ورزش و سلامتی کارکنان بویژه بانوان است.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ورزش را ابزار شادی و نشاط و رهایی بانوان از دام استرس، خستگی ناشی از شغل و افسردگی دانسته و تحکیم بنیان خانواده را به سلامت روحی و روانی بانوان وابسته خواند و در همین راستا عنوان نمود : وزارت نیرو در سال جاری ۲۴ برنامه ورزشی ملی برای کارکنان پیش بینی و اجرا نموده که ۱۱ برنامه متعلق به بانوان بوده است .

وی همچنین وزارت نیرو را در توجه به امر ورزش پیشگام خواند و ارائه خدمات بهینه آب و برق به مردم را منوط به سلامت جسم و جان نیروی انسانی دانست و اظهار داشت : ۹ شاخص از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران صنعت آب و برق وابسته به توجه ایشان به امر ورزش می باشد.

شایان ذکر است که ابتدای مراسم داراب بیرنوندی  رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین با اعلام اینکه ۲۱۲ نفر از کارکنان خدومصنعت آب و برق استان از بانوان متخصص و مجرب می باشند گفت : ۱۴ پست مدیریتی این صنعت در تصدی بانوان بوده و ۲ تن از بانوان عضو هیئت مدیره شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان قزوین هستند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان قزوین همچنین گفت : بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان قزوین در مسابقات متعدد ورزشی دارنده رتبه های برتر هستند و توجه ویژه به امر سلامت و ورزش ایشان از اولویت های صنعت آب و برق در قزوین می باشد.

همچنین در این برنامه دکتر مسعود خواجه وند ،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش مستمر کارکنان بویژه بانوان صنعت آب و برق که در دستگاههای تخصصی زیرساختی و خدمات رسان مشغول فعالیت هستند، افزود : بانوان معماران واقعی جامعه هستند که با همت بلند وتلاش وافر خود در دو جبهه کار و خانواده مشغول جهاد بوده وعلاوه بر نقش آفرینی در تمام عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در نقش همسری و مادری نیز موفق بوده و هستند.

خواجه وند با اعلام نقش بارز بانوان در توفیقات امروز صنعت برق استان در خدمت رسانی به مردم شریف استان ادامه داد: آمار بانوان شاغل در صنعت برق استان ۷۱ نفر می باشد که ۶۲ نفر از آنها مدارج عالیه تحصیلی را طی کرده و با تعهد و تخصص در حال خدمت رسانی و نقش آفرینی در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی می باشند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین آزادی مسئول فرهنگی ودینی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص جایگاه و منزلت زن در اسلام و تکریم پیامبر (ص) از مقام حضرت فاطمه زهرا (س) به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود حضرت عیسی (ع) نیز در قرآن اشاره می کند که اگر به مقامی دست یافته ام از برکت وجود مادرم حضرت مریم(س) بوده است لذا نقش مادران در تربیت انسانهای موفق و ممتاز بسیار مهم است.

لازم بذکر است در پایان این مراسم با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین ضمن تجلیل از تعدادی از همسران و فرزندان شهدای صنعت آب و برق ، از برگزیدگان مسابقات قرآنی،فرهنگی و ورزشی نیز تقدیر شد.