۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 22035
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
  • ارسال توسط :
آقای قالیباف خوشحالیم که شما  رئیس قوه مقننه هستید
آقای قالیباف خوشحالیم که شما  رئیس قوه مقننه هستید

آقای قالیباف خوشحالیم که شما رئیس قوه مقننه هستید

در بحث انتخابات آینده نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد که این انتخابات به نحو خوب برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی : نیروی انتظامی با تمام توان، مقتدرانه و هوشمندانه در تمام صحنه‌ها حضور داشته است و هر اتفاقی در کشور رخ دهد حضور دارد.

وقایع خبری- سردار سرتیپ حسین اشتری در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای ناجا که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی در تمامی مناسبت‌ها حضور دارد به ویژه در سال گذشته با آمدن بیماری کرونا در کنار کادر درمانی بهترین خدمات را ارائه داد.
وی با خوشامدگویی به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف خوشحالیم که شما رئیس قوه مقننه هستید، زیرا آشنایی کاملی با مسائل نیروی انتظامی، مسائل امنیتی، سیاسی و اجتماعی دارید.
سردار اشتری افزود: در بحث انتخابات آینده نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد که این انتخابات به نحو خوب برگزار شود.
وی گفت: خیلی از قوانین که مربوط به نیروی انتظامی است دارای اشکال است که باید این اشکالات مجددا بررسی و برطرف شود و حمایت قانونی از ماموران و همچنین در اجرای ماموریت‌ها براساس لوایح و قوانین انجام شود.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: یکی از مشکلات ما معیشت کارکنان نیروی انتظامی است که در یک مضیقه بزرگ هستند گرچه در سال گذشته در چند مرحله حقوق کارکنان را افزایش دادیم، اما همچنان با مشکل مواجه هستند.
وی گفت: از دیگر مشکلات ما ساخت مراکز انتظامی است که نیاز به یک بودجه کافی و خوب دارد و عقب افتادگی ما به لحاظ عمرانی یک موضوع جدی است که امیدواریم در برنامه توسعه هفتم گشایشی در این زمینه انجام شود.
سردار اشتری افزود: به هر صورت نیروی انتظامی آمادگی دارد که در رفع مشکلات، همگام باشد.