۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » بانکداری » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36856
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
  • ارسال توسط :
آغاز ثبت نام مرحله دوم پرداخت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی
آغاز ثبت نام مرحله دوم پرداخت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

آغاز ثبت نام مرحله دوم پرداخت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

طرح جدید تامین اجتماعی برای پزشکان، طرح اصلاح نظام پرداخت و پِرکِیس به پزشکان است.

میرهاشم موسوی,مدیرعامل بیمه تامین اجتماعی در بازدید از زیرساخت‌های بهداشت و درمان کیش، افزود: در مرحله اول وام ۴۰ هزار نفر پرداخت شده است و در این مرحله ظرفیت پرداخت دو برابر اعلام شده و با ثبت نام ۴۰ هزار متقاضی بازنشسته در مجموع، پرداختی‌ها به ۸۰ هزار نفر خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص اصلاح نظام پرداختی به پزشکان تامین اجتماعی نیز، گفت: طرح جدید تامین اجتماعی برای پزشکان، طرح اصلاح نظام پرداخت و پِرکِیس به پزشکان است و براساس آن بخشی از تعرفه عمومی غیردولتی، عملکرد و کیفیت عملکرد پزشکان خواهد بود.
موسوی افزود: در اجرای این طرح نظام پرداخت به پزشک جبران می‌شود و باعث ارتقاء کیفیت خدمات تخصصی در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در کشور خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات دولت که با مداخله مستقیم رئیس جمهور انجام شد، بی‌سابقه‌ترین تعدیه بدهی به نظام صندوق‌های بازنشستگی بوده است، گفت: این تعدیه بدهی در دو سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان انجام شد و امسال هم حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است و تاکنون ۲۵۰ هزار میلیارد تومان تعدیه بدهی انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: بدهی‌های تامین اجتماعی به نظام بانک رفاه و کارگران حدود ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بود و تصفیه شد و علاوه بر آن افزایش سرمایه کم سابقه‌ای را در نظام بانکی که حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان ایجاد شده است.