۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بازار » تغذیه » درمان » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 12020
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۱۲
  • ارسال توسط :
آغاز برداشت گل گاوزبان توسط شرکت تعاونی روستایی زنان اردبیلک
آغاز برداشت گل گاوزبان توسط شرکت تعاونی روستایی زنان اردبیلک

آغاز برداشت گل گاوزبان توسط شرکت تعاونی روستایی زنان اردبیلک

گل گاو زبان یگ گیاه دارویی است که از خواص و فواید بی نظیری برخوردار است

به گزارش “وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، آقاعلیخانی مدیرتعاون روستایی استان قزوین از آغاز برداشت گل گاوزبان توسط شرکت تعاونی روستایی زنان اردبیلک خبر داد و گفت: پرورش گیاهان دارویی یکی از اولویت های اشتغال زنان روستایی است  .

این مسئول با اشاره به تولید محصولات ارگانیک در این شرکت تعاونی، تصریح کرد: تعاونی روستایی زنان علاوه بر حمایت اقتصادی می‌تواند با آموزش مداوم در زمینه کنترل آفات و نهاد‌ه‌های جدید با اتکا به سیستم‌های نوین آبیاری زمینه‌ساز توسعه شود.

وی در ادامه افزود: گل گاو زبان یگ گیاه دارویی است که از خواص و فواید بی نظیری برخوردار است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه تعاونی‌ها می توانند با ارتقای دانش و ظرفیتهای علمی زنان، آنان را توانمند کنند، افزود: بین عوامل اقتصادی، اجتماعی و میزان مشارکت زنان روستایی در فعالیتهای تعاونی رابطه مثبتی وجود دارد.

این مسئول اظهار کرد: شرکت های تعاونی روستایی زنان از جمله تشکل های فعال در مناطق روستایی هستند که هدف آنها توانمندسازی زنان روستایی برای خود یاری و همیاری آگاهانه و کمک به بهبود مستمر وضعیت زندگی معیشتی است.