۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » البرز
  • شناسه : 32170
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۳
  • ارسال توسط :
آزار و اذيت جنسي يك دختر ۶ ساله در كرج
آزار و اذيت جنسي يك دختر ۶ ساله در كرج

آزار و اذيت جنسي يك دختر ۶ ساله در كرج

نازگل ۶ ساله هم‌اكنون تحت مداوا قرار دارد و براساس اظهارات كادر پزشكي ۶ عمل جراحي سخت روي او انجام شده است.


يك پيرمرد پس از ربودن دختربچه ۶ ساله در كرج و تعرض به او، پيكر نيمه‌جانش را كنار جاده رها كرد. رسيدگي به اين پرونده از وقتي شروع شد كه پدر و مادر دختر خردسال به يكي از كلانتري‌هاي كرج مراجعه كردند و خبر ناپديد شدن دخترشان را به ماموران پليس دادند.

مادر دخترك درحالي كه اشك مي‌ريخت، گفت: «دخترم نازگل با دوستانش مقابل در خانه به دسته عزاداري نگاه مي‌كردند كه بعد متوجه شدم دخترم ناپديد شده است و دوستان دخترم گفتند پيرمردي به بهانه غذاي نذري دخترم را همراه خودش برده است.»

درحالي كه موضوع گم شدن نازگل در دستور كار پليس كرج قرار داشت، مدتي بعد مرد كارتن‌خوابي در حوالي محدوده شركت سرم‌سازي پيكر نيمه جان دختر خردسالي را مشاهده كرد كه كنار جاده افتاده است. اين مرد كه ناجي اين دخترك بود با رساندن او به نزديك‌ترين مركز درماني او را از مرگ حتمي نجات داد. با پيدا شدن نازگل، پدر و مادرش خودشان را به بيمارستان رساندند و نازگل تحت مداوا قرار گرفت.

نازگل كه به ‌شدت آسيب ديده و لحظات ناگوار و تلخي را تجربه كرده بود، گفت: «من با بچه‌ها داشتم به دسته عزاداري نگاه مي‌كردم كه پيرمردي آمد و گفت كه غذاي نذري مي‌دهد. من با او رفتم و بعد او دهانم را گرفت و به خانه‌اش برد…» به دنبال اظهارات نازگل، كارآگاهان جنايي خيابان‌هاي اطراف خانه نازگل را كه متصل به دوربين مداربسته بود، بررسي كردند و پس از تلاش‌هاي مستمر سرانجام توانستند ردپاي روباه پير را شناسايي كنند. همين كافي بود تا كارآگاهان پليس آگاهي كرج در عملياتي اين پيرمرد را بازداشت كنند. بنابر اين گزارش، روباه پير براي تحقيقات بيشتر دراختيار كارآگاهان پليس آگاهي كرج قرار گرفت. او پس از دستگيري از زنده ماندن نازگل به ‌شدت شوكه شده بود، پس از بازجويي‌ها لب به اعتراف گشود و با اعتراف‌هاي او بود كه به دادسرا منتقل شد. بازپرس نيز به محض مطالعه پرونده و تحقيقات لازم دستور داد اين متهم به زندان منتقل شود. بازپرس اشد مجازات را براي اين متهم پيش‌بيني كرد.

نازگل ۶ ساله هم‌اكنون تحت مداوا قرار دارد و براساس اظهارات كادر پزشكي ۶ عمل جراحي سخت روي او انجام شده است. در اين مدت نازگل درد زيادي را تحمل كرده اما بيشترين درد او فشارهاي روحي است كه به او وارد شده است. پدر و مادر نازگل به ‌شدت نگران آينده و سلامت دختر خردسال‌شان هستند.