۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 931
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
  • ارسال توسط :
آزادی ۴۶ زندانی با کمک های مردمی
آزادی ۴۶ زندانی با کمک های مردمی
از ابتدای سال 97 تا کنون صورت گرفته است؛

آزادی ۴۶ زندانی با کمک های مردمی

بخشی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانواری تشکیل می دهند .

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آزادی ۴۶ زندانی جرائم غیرعمد و غیرخشن با مساعدت های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد از ابتدای سال ۹۷ تاکنون خبرداد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مومنی بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و توانمند سازی فکری ، فرهنگی و اقتصادی نیازمندان به منظور رفع چهره فقر از جامعه یکی از برنامه های کمیته امداد است که این رویکرد با استفاده از ظرفیتهای مختلف اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بخشی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانواری تشکیل می دهند که بنا به دلایلی همسرانشان در زندان به سر می برند و یکی ازتوانمندسازی برای این خانواده ها، تلاش درجهت آزادی سرپرست خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های مختلف برای رهایی زندانیان در بند اقدام کند که با تلاش های انجام شده ۴۶ نفر از زندانیان با مساعدت این نهاد از ابتدای سال ۹۷ تا کنون آزاد شدند که از این تعداد ۳۷ نفر غیرمددجو و ۹ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد بودند.

مومنی اعلام کرد: ۱۷ نفر از این زندانیان از محل زکات جمع آوری شده در استان آزاد شده اند و مابقی از محل سایر کمک های مردمی بوده است.وی تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان که همگی جرائم مالی غیر خشن و غیرعمد داشتند، بیش از ۱۷۵ میلیون تومان مساعدت شده که  103 میلیون تومان به صورت بلاعوض و از محل درآمدهای مردمی و ۷۲ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد تا با نیکوکاری اقشار مختلف بستر آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کند.