۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 23408
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
  • ارسال توسط :
آرمان شهر در صدا و سیمای مرکز قزوین
آرمان شهر در صدا و سیمای مرکز قزوین

آرمان شهر در صدا و سیمای مرکز قزوین

برنامه «آرمان شهر» در سه بخش سوالاتی را از افراد حاضر در برنامه مطرح می کند.

وقایع خبری– صدا و سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه گفتگومحور «آرمان شهر» به استقبال انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا می رود.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت : این ویژه برنامه با هدف ایجاد آگاهی، همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف، تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، ترغیب و تشویق آن ها برای شرکت پرشور در انتخابات و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا از صدا وسیمای قزوین پخش می‌شود.
علی رحیمی گفت: این برنامه گفتگو محور با حضور دو کارشناس و با اجرای دکتر میثم پیله فروش روی آنتن شبکه قزوین خواهد رفت. «آرمان شهر» در ۱۱ قسمت تولید می شود که هرروز به یک موضوع همچون: (١- ترافيك و امور زير بنايي ٢- فرهنگي و اجتماعي٣- مالي و اقتصادي ٤- سلامت و محيط زيست ٥- خدمات شهريد٦- املاك و مستغلات ٧- عمران و شهرسازي) پرداخته می شود. پخش میان برنامه کلام رهبری در انتخابات و قانون شوراها بصورت گفتار متن از بخش ها دیگر این برنامه است.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: برنامه «آرمان شهر» در سه بخش سوالاتی را از افراد حاضر در برنامه مطرح می کند. بخش اول با عنوان«سوالات تخصصی» که کارشناسان به سوالات پیش بینی شده برنامه پاسخ دهند. بخش دوم با عنوان «سوالات خبرنگاران،فرهیختگان و اساتید دانشگاه» است که افراد به این پرسش ها پاسخ خواهند داد. بخش سوم با عنوان «سوالات مردمی» می باشد که حضار به سوالات مردم پاسخ دهند و در نهایت هر کارشناس در ۲دقیقه به جمع بندی پاسخ های خود می پردازد.
گفتنی است برنامه تلویزیونی «آرمان شهر» به تهیه کنندگی نبی الله نظری در ۱۱قسمت ۵۰ دقیقه ای در سرای سعدالسلطنه قزوین تا بیست و ششم خرداد هرروز ساعت ۱۹ از شبکه قزوین پخش میشود.