۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 26220
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
  • ارسال توسط :
«آخوندی» به مردم استان قزوین خیانت بزرگی کرد
«آخوندی» به مردم استان قزوین خیانت بزرگی کرد

«آخوندی» به مردم استان قزوین خیانت بزرگی کرد

اگر پروژه متروی هشتگرد به قزوین به نتیجه برسد، قطعاً شاهد کاهش بار سنگین ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت خواهیم بود.

وقایع خبری / دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار با رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و سایر اعضای این خانه با تاکید بر ضرورت همت مسئولان استان برای به نتیجه رساندن پروژه ۱۸ ساله متروی هشتگرد به قزوین گفت: مزیت‌های راه اندازی این پروژه مهم و حیاتی نه تنها برای استان قزوین بلکه برای پایتخت، استان‌های همجوار و شمال غرب کشور است.

این نماینده مجلس شورا تاکید کرد : متاسفانه به واسطه نگاه غیرکارشناسانه و بعضاً سیاسی شاهد راکد ماندن این پروژه در دولت‌های قبل بودیم، وزیر اسبق راه و شهرسازی با کنار گذاشتن طرح متروی هشتگرد به قزوین خیانتی بزرگی به قزوین و استان‌های دیگر کرد و به همین خاطر شکایت از آقای آخوندی را در کمیسیون اصل نود به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.

دکتر محمد بیگی افزود : اگر پروژه متروی هشتگرد به قزوین به نتیجه برسد، قطعاً شاهد کاهش بار سنگین ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت خواهیم بود. جابه‌جایی حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ مسافر در یک ساعت از طریق این مترو از جمله مزیت‌های این پروژه مهم است و همچنین این محور می‌تواند به محور حرکت اربعین در کشور تبدیل شود و زمینه جابه‌جایی میلیون‌ها زائر را فراهم سازد.

وی تصریح کرد : به طور قطع پیگیری پروژه متروی هشتگرد به قزوین در دولت سیزدهم را به عنوان یک اولویت مهم از وزیر راه جناب آقای رستم قاسمی در دستور کار خود قرار خواهم داد و در این حوزه پیگیر برگزاری نشست‌های تخصصی در کمیسیون‌های عمران، صنایع و امنیت ملی و اصل ۹۰، نشست با ریاست مجلس شورای اسلامی، همچنین نشست‌هایی با مسئولان استان‌های همجوار برای معرفی فواید بی‌شمار صنعتی، تجاری، بازرگانی، امنیتی و دیگر مزیت‌های کلان این پروژه خواهیم شد که می‌تواند در به نتیجه رساندن این پروژه اثرگذار باشد.