۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » کشاورزی
  • شناسه : 312
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
  • ارسال توسط :
خرید  تضمینی گندم از کشاورزان در شهرستان آبیک آغاز شد
خرید  تضمینی گندم از کشاورزان در شهرستان آبیک آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک:

خرید تضمینی گندم از کشاورزان در شهرستان آبیک آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از خرید تضمینی ۳۸ تن گندم از کشاورزان این شهرستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیژن لطفی با اعلام این مطلب پیش بینی‌ می شود ؛  حدود ۷۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان این شهرستان خریداری شود. وی اظهار داشت […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از خرید تضمینی ۳۸ تن گندم از کشاورزان این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیژن لطفی با اعلام این مطلب پیش بینی‌ می شود ؛  حدود ۷۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

وی اظهار داشت : مرکز خرید شرکت تعاونی البرز شهرستان آبیک به عنوان اولین مرکز خرید ، از ۲۷ خرداد ماه سال جاری عملیات خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را با تحویل این میزان گندم آغاز نموده است .

لطفی تصریح کرد : محموله‌های گندم از کشاورزانی که نام آن‌ها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد، خریداری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک به تعداد مراکز پیش بینی شده جهت عملیاتی کردن فرآیند خرید در سال زراعی جاری اشاره کرد و گفت: ۴ مرکز شامل شرکت تعاونی البرز آبیک، شرکت شمس آذر در روستای زاغه و شرکت کیمیا خوشه ۱ و ۲ برای تحویل گندم از کشاورزان این شهرستان پیش بینی و تجهیز شده اند که به تناسب و براساس میزان عرضه به کارگیری می‌شوند.

به گفته ی این مقام مسئول ؛ در سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۵۳ هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته  که از این میزان ۱۵۰۲۵ هکتار به صورت آبی و مابقی دیم می باشد.