کسب این افتخارات حاصل حمایتهای مدیرعامل شرکت و تلاش و همت مجموعه همکاران است .
بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، امور میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، در چهار محور اصلی شامل استقرار میز خدمت حضوری، استقرار میز خدمت الکترونیک، استقرار میز خدمت ترکیبی و بالاخره استقرار میز خدمت جامع درخشید و رتبه اول را به دست آورد.
به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی، رتبه های مذکور بر اساس خود ارزیابی و نیز ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ۱۴۴ دستگاه اجرایی استان در خلال ماه های آذر و دی و بهمن سال ۱۳۹۹ در کلیه سطوح ستادی، شهرستانی، عملیاتی و بخش خصوصی صورت گرفته است.
این رتبه حاصل حمایتهای مهندس بیرنوندی، مدیرعامل شرکت و تلاش و همت مجموعه همه همکاران، بویژه حوزه مشترکین ستاد و شهرستانی،حوزه انفورماتیک و واحد ارزیابی عملکرد کسب گردید.
وز افزود: امید که با پوشش نقاط ضعف احتمالی و تداوم نقاط قوت و تجهیز انتهایی بخش CRM که بخش اعظم موارد از همین خلاقیت حادث شده و همچنین توجه انگیزشی به عوامل موثر و دخیل در آن ، مسیر خدمتگزاری را به سمت رشد و تعالیو به لطف الهی و با استمرار تلاشها طی نماییم .
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این رابطه گفت: سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم این استان آماده ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکت است.
ناصر لامعی ادامه داد: هم اکنون بانک اطلاعاتی امور مشترکین شرکت، از چهار طریق، شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه ۱۲۲ و تلفن همراه، دارای ورودی اطلاعات بوده و به تناسب درخواست مشترکین خدمات می دهد.
وی اضافه کرد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکین، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از کلیه مشترکین شهری و روستایی استان خواست تا جهت بهره گیری از خدمات مذکور به سایت این شرکت به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR مراجعه کنند.
تمامی حقوق این سایت محفوظ است.