۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 25522
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
ایران تیم ملی فوتبال عراق را در دوحه به زانو درآورد
ایران تیم ملی فوتبال عراق را در دوحه به زانو درآورد

ایران تیم ملی فوتبال عراق را در دوحه به زانو درآورد

تیم ملی ایران در سومین بازی خود ۱۵ مهر در دبی به مصاف امارات می رود.

وقایع خبری / دیشب ملی پوشان فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در دوحه قطر و با قضاوت ما نینگ داور چینی، به مصاف تیم ملی عراق رفتند.

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، مهدی طارمی، سردار آزمون

سرمربی: دراگان اسکوچیچ 

ترکیب تیم ملی عراق مقابل ایران:

فهد طالب، علی فائز، احمد ابراهیم، ضرغام اسماعیل، شیرکو کریم، صفا هادی، امجد عطوان، امیر العماری، همام طارق، بشار رسن و ایمن حسین

سرمربی: دیک ادووکات

در دقیقه ۳ ارسال دقیق طارمی روی سر جهانبخش نشست و کاپیتان تیم ملی با ضربه سر محکم دروازه عراقی ها را باز کرد.نیمه نخست با برتری یک صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

در نیمه دوم هم شاگردان اسکوچیچ بهتر از حریف بودند؛ البته عراقی ها یک بار دروازه کشورمان را باز کردند اما گل آنها آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۶۹ روی یک ضد حمله توپ سردار آزمون به مهدی طارمی رسید و مهاجم تیم ملی کشورمان توپ را از بین پاهای دروازه بان عراق وارد دروازه این تیم کرد.

در دقیقه ۹۰ همکاری دو بازیکن تازه وارد تیم ملی گل سوم را برای ما به ارمغان آورد؛ پاس تماشایی انصاری فرد به قلی زاده رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا برای سومین بار دروازه عراق را باز کرد.

بازی دو تیم در نهایت با برتری ۳ صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا این تیم در جدول گروه اول با ۶ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کند و اسکوچیچ هم به نهمین برد پیاپی خود دست یابد.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود ۱۵ مهر در دبی به مصاف امارات می رود.