۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 40390
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۵
  • ارسال توسط :
فرمانده جدید سپاه شهرستان آوج معارفه شد
فرمانده جدید سپاه شهرستان آوج معارفه شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان آوج معارفه شد

مردم شهرستان آوج هیچ گاه زحمات و تلاش های مخلصانه و بی منت ایشان را فراموش نمی کنند.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آوج با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان ،حجت الاسلام یوسفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج)استان،زرگر فرماندار آوج ، ائمه جمعه ، اعضای شورای تامین شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین،رییس سازمان بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آوج ؛وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج ضمن تقدیر از زحمات و تلاش ها و خدمات شایسته فرماندهی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان اظهار داشت:
سپاه مولود انقلاب اسلامی و از پایه های اقتدار و قدرت ملی کشور است و نقش آفرینی آن در بزنگاه های حساس داخلی،منطقه ای و جهانی این نهاد را به یک اهرم کوثر در معادلات جهانی و منطقه ای تبدیل نموده است.

وی در ادامه با تاکید بر پیوند عمیق دولت انقلابی و سپاه افزود: امروز در شهرستان آوج محرومیت زدایی و سازندگی از اهداف مشترکی است که باید دنبال کنیم و همه ما با وحدت و همدلی آثار محرومیت را از این شهرستان رفع کنیم.

وی با برشمردن برخی از خدمات سرهنگ ربیعی فرمانده سابق ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج گفت:مردم شهرستان آوج هیچ گاه زحمات و تلاش های مخلصانه و بی منت ایشان را فراموش نمی کنند.

گفتنی است در این مراسم طی حکمی ، سرهنگ بابایی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان آوج معارفه و از زحمات سرهنگ ربیعی فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر بعمل آمد.