۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 41227
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۰
  • ارسال توسط :
سعی ما بیش تر بر ارایه و نحوه خوب خدمات رسانی به شهروندان است
سعی ما بیش تر بر ارایه و نحوه خوب خدمات رسانی به شهروندان است

سعی ما بیش تر بر ارایه و نحوه خوب خدمات رسانی به شهروندان است

با بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر، ۵۲۵ صندلی به ظرفیت‌ فرهنگ شهر قزوین افزوده شده است

مهدی صباغی در آئین تجلیل از خبرنگاران که در مجموعه فرهنگی تئاتر شهر قزوین برگزار شد، از اصحاب رسانه خواست با قلم‌های شیوای خود ضمن حفظ صداقت و امانت داری، مشکلات موجود شهری را انعکاس داده و به گوش مسئولان برسانند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران از یک سو باید مشکلات شهری و مطالبات به حق مردم را به مسؤولان انتقال دهند و از سوی دیگر عملکرد، زحمات و تلاش های جهادی و شبانه روزی آنان را اطلاع رسانی کنند.

شهردار قزوین در ادامه گفت: در حوزه مدیریت شهری زیاد به دنبال حاشیه سازی نیستیم و سعی ما بیشتر بر ارایه و نحوه خوب خدمات رسانی به شهروندان است.

▫️صباغی افزود: تعداد زیادی شغل برای مجموعه مدیریت شهری تعریف شده است و امروز در تمامی حوزه ها با رویکرد خدمت بی منت و مردم محور عمل کردیم و تا حدودی هم موانع پیش رو را برداشته ایم.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین معضلات شهر، موضوع ترافیک است که با بهره برداری از پروژه های مختلف نظیر کمربندی پیامبر اعظم (ص)_ آیت الله باریک بین (ره) و فاز سوم محور نسیم شمال با ۲ هزار و ۴۰۰ متر طول موفق به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر شده ایم و پروژه های دیگر نظیر پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس نسیم شمال اقبالیه نیز در دست اقدام است.

▫️صباغی اضافه کرد: مشکل بار ترافیکی بلوار شهید باهنر و میدان ۲۲ بهمن که بسیار شدید بود و حتی تلفات جانی به همراه داشت، در همین راستا در مدت زمان کوتاهی این مشکل را مرتفع کردیم.

▫️صباغی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به عدم تردد اتوبوس درون شهری به خیابان پادگان، ۲۵ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه ون خریداری شده است.

▫️شهردار قزوین اضافه کرد: همچنین ۹۰ دستگاه تاکسی اسقاطی از حوزه حمل و نقل شهری خارج و نوسازی شدند و فقط پنج دستگاه تاکسی خودروی پیکان است که صاحبان آنها راضی به نوسازی نیستند.

▫️وی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت شبانه افزود: سال گذشته ۲۲۰ هزار تن آسفالت و امسال هم تاکنون، ۱۶۰ هزار تن آسفالت در خیابانها و کوچه‌ها اجرا شده و برداشت کامل آسفالت برخی خیابان‌ها و آسفالت جدید هم در دستور کار قرار دارد.

▫️صباغی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر، ۵۲۵ صندلی به ظرفیت‌ فرهنگ شهر قزوین افزوده شده است و برنامه‌ریزی های لازم برای احداث یک تا دو سالن سینما در شهر نیز در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مدیریت‌ اجتماعی، برخی افراد دنبال شهره شدن و اسم و رسم هستند و به جای رفاه و آسایش مردم، دغدغه منافع و شهرت خود را دارند.

صباغی در پایان از خبرنگاران خواست از افرادی که درصدد حاشیه سازی و انحراف هستند، فاصله بگیرند و به بیان واقعیت ها بپردازند و با نقد منصفانه و اطلاع رسانی مطالبات شهروندان، مسئولان را در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و اداره مطلوبتر شهر همراهی کنند.