۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » درمان
  • شناسه : 41778
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
  • ارسال توسط :
درمان زخم دهانه رحم در طب سنتی
درمان زخم دهانه رحم در طب سنتی

درمان زخم دهانه رحم در طب سنتی

در طب سنتی از دیرباز سیر برای از بین بردن عفونت مورد استفاده بوده است.

اگر دچار زخم دهانه رحم هستید و به دنبال بهترین درمانید، طب سنتی عسل، سیر و عنبر نسارا را توصیه می‌کند.

درمان زخم دهانه رحم در طب سنتی با عنبر نسارا

عنبر نسارا مدفوع مدفوع یا پشگل الاغ ماده است که در فصا بهار جمع آوری می‌شود. این بهترین درمان زخم دهانه رحم در طب سنتی با عنبر نسارا یا عنبر نساء است. اگرچه این ماده به ظاهر بی ارزش است، دارای خواص عجیبی است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها سفارش شده است.

دود حاصل از این سرگین حاوی مواد شیمیایی با خواص درمانی است. سپس دود آن استنشاق می شود تا خواص درمانی را جذب کند. این سرگین خاصیت ضد باکتریایی و آنتی بیوتیکی دارد. استفاده از دود عنبرنسا برای خواص درمانی تنها در ایران رایج نیست. تحقیقات همچنین نشان می دهد که این عمل در بیش از ۵۰ کشور جهان دیده می شود.

درمان زخم دهانه رحم در طب سنتی با سیر

در طب سنتی از دیرباز سیر برای از بین بردن عفونت مورد استفاده بوده است. یکی از بهترین درمان زخم دهانه رخم در طب سنتی با سیر است زیرا عفونت‌های واژینوز باکتریایی را از بین می‌برد. سیر یکی از قوی‌ترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی است. بیشتر خواص مفید خود را مدیون ترکیبی به نام آلیسین است. آلیسین نه تنها عطر خاصی به آن می دهد، بلکه دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی نیز می باشد. این خواص ضد میکروبی سیر آن را در درمان عفونت های قارچی بسیار موثر می کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*