۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 40431
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۲۸
  • ارسال توسط :
مهدی طارمی پایان اشکباری در دراگائو داشت
مهدی طارمی پایان اشکباری در دراگائو داشت

مهدی طارمی پایان اشکباری در دراگائو داشت

طارمی چهار سال فوق‌العاده را همراه با پورتو داشت.

پورتو در دو هفته آینده دو مسابقه خارج از خانه در لیگ برتر و فینال جام حذفی پرتغال مقابل براگا و اسپورتینگ لیسبون دارد و به همین دلیل یکشنبه شب آخرین بازی خانگی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در ورزشگاه دراگائو را برابر بوآویشتا انجام ‌داد.

مهدی طارمی با اینکه هفته قبل یک گل زد و یک پاس گل داد، در دیدار یکشنبه شب به‌عنوان یار جانشین از دقیقه ۵۹ به زمین آمد ولی در همین مدت کوتاه هم دوباره توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و با گرفتن یک اخراجی از تیم حریف و زدن گل دوم و برتری تیمش در دقیقه ۸+۹۰ استثنایی کار کرد تا وداع شکوهمندانه و البته تلخی داشته باشد.

او پس از باز کردن دروازه بوآویشتا خوشحالی کوتاه مدتی داشت و پس از آن فقط اشک می‌ریخت که این اتفاق پس از سوت پایان بازی هم رخ داد.

طارمی که چهار سال فوق‌العاده را همراه با پورتو داشت و همراه با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام فوتبال پرتغال رسید و حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی مقابل تیم‌های بزرگ مثل چلسی، یوونتوس، لیورپول و… را تجربه کرد، یکشنبه شب آخرین بازی خود با پیراهن اژدهایان را در ورزشگاه دودراگائو انجام داد و بشدت از این اتفاق ناراحت بود. این مهاجم که خود را برای انتقال به اینترمیلان آماده می‌کند، پس از پایان بازی بشدت گریه می‌کرد و سرش را روی دوش هم‌تیمی‌ها و مربیان گذاشته بود تا کمی آرام شود و لحظاتی بعد هم به سمت تماشاگران رفت و از آنها خداحافظی کرد.