۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی
  • شناسه : 32061
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۴۴
  • ارسال توسط :
ما با جنگ  مخالف هستیم
ما با جنگ  مخالف هستیم

ما با جنگ مخالف هستیم

جمهوری اسلامی با یکجانبه گرایی مخالف است

دکتر رئیسی در مصاحبه خود در بدو ورود به فرودگاه نیویورک هدف از سفر به آمریکا با توجه به فرصت سخنرانی در نشست مجمع عمومی را تبیین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران برای اطلاع سران شرکت کننده در این نشست و مخاطبان آن دانست.

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: سازمان ملل باید برای ملت‌ها باشد و سازمانی برای دول قدرتمند باشد.

رئیسی افزود: در اینگونه نشست‌ها می‌توان به مسائل و مشکلات جهانی پرداخت و با توجه به اینکه این مسائل و مشکلات جهانی است می‌توان درباره آن مشورت و در نهایت به دنبال راهکار بود.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به مسئله تحریم که قدرت‌های بزرگ برای فشار بر ملت‌ها از آن به عنوان حربه‌ای استفاده می‌کنند و در مقابل کشور‌های هدف هم در پی رفتار متقابل خواهند داشت، گفت: اینگونه رفتار‌ها با صلح و امنیت در تضاد است و در نهایت کشور‌ها از تحریم متضرر خواهند شد.  

رئیسی به موضوع جنگ و خونریزی و در اصل تروریسم و حمایت‌ها از آن بعنوان عامل آوارگی ملت‌ها در جهان اشاره کرد و گفت: تمامی این موارد به دلیل یکجانبه گرایی است که جوامع بشری را رنج می‌دهد.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ما با جنگ مخالف هستیم گفت: در نشست‌های پیش رو با نگاه به حل چنین مشکلاتی و ارائه راهکار‌ها از طریق خرد جمعی به آن پرداخته خواهد شد.