۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 33745
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
  • ارسال توسط :
مأمور قلابی در قزوین به دام افتاد
مأمور قلابی در قزوین به دام افتاد

مأمور قلابی در قزوین به دام افتاد

این پرونده در مرحله‌مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه فرد دستگیر شده، ادامه دارد

وقایع خبری: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از شناسایی و دستگیری یک مامور قلابی که از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

حسین رجبی گفت: بنا به گزارش‌های رسیده، فردی با جعل عنوان خود را مأمور یکی از نهادهای امنیتی معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان نموده که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری استان قزوین، وی افزود: متهم موصوف به ارتباط‌گیری با خانواده زندانیان، مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمان در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آن‌ها دریافت کرده است.

به گفته این مقام قضایی، با صدور دستورات‌لازم، مأمور قلابی شناسایی، دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی اضافه کرد: این پرونده در مرحله‌مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه فرد دستگیر شده، ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی‌وانقلاب قزوین، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که مراقب این گونه افراد و شیوه های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک های ابلاغیه با شماره‌های شخصی باشند و برای پیگیری‌های قضایی خود، فقط به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه، مراجعه و این گونه اقدامات را سریع به مراجع انتظامی و سامانه ۱۵۸۰ (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام کنند.