۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سینما و تئاتر » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 34109
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
  • ارسال توسط :
خبرنگاران  در پردیس سینما ملت فیلم های جشنواره را می بینند
خبرنگاران  در پردیس سینما ملت فیلم های جشنواره را می بینند

خبرنگاران در پردیس سینما ملت فیلم های جشنواره را می بینند

مخاطبان علاقه‌مند به تماشای فیلم‌ها براساس بسته‌های اعلامی اقدام به تهیه بلیت خواهند کرد.

وقایع خبری: جشنواره فیلم فجر در حالی چهل‌ویکمین دوره خود را آغاز می‌کند که خبرنگاران در پردیس سینما ملت و میهمانان خارجی در برج میلاد در این رویداد مهم سینمایی حضور خواهند داشت. همچنین با توجه به برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در بخش ملی و بین‌الملل و طبق سنوات گذشته میهمانان خارجی و بخش بازار جشنواره در برج میلاد برپا است که ورود برای برخی از اهالی رسانه با هماهنگی روابط عمومی جشنواره میسر خواهد شد.

با آغاز پیش‌فروش بلیت‌های سینماهای مردمی این دوره از جشنواره از هشتم بهمن‌ماه، مخاطبان می‌توانند براساس جدول‌بندی‌های صورت گرفته اقدام به تهیه بسته‌های مورد نظر خود کنند و به احتمال زیاد بلیت‌هایی که پیش‌فروش می‌شود فاقد نام فیلم‌ها خواهد بود و تنها زیرگروه، سینما و سانس نمایش فیلم‌ها روی آنها قید شده است. از نکات دیگر اینکه در این دوره از جشنواره جدول اکران فیلم‌های بخش‌های اصلی در سالن اصحاب رسانه هم بدون برگزاری آیین قرعه‌کشی نهایی می‌شود و برهمین مبنا ترکیب و زمان‌بندی اکران فیلم‌ها در سینماهای مردمی نیز تا زمان پیش‌فروش بلیت‌ها معین نخواهد شد.

مخاطبان علاقه‌مند به تماشای فیلم‌ها براساس بسته‌های اعلامی اقدام به تهیه بلیت خواهند کرد اما به احتمال زیاد از ترتیب تماشای فیلم‌ها تا روز آغاز رسمی جشنواره بی‌اطلاع خواهند بود.