۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » جامعه » حوادث
  • شناسه : 23613
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
  • ارسال توسط :
خبرنگاران داغدار شدند
خبرنگاران داغدار شدند

خبرنگاران داغدار شدند

مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنادر این حادثه جان خود را از دست دادند.


وقایع خبری– اتوبوس جمعی از خبرنگاران محیط زیست  کشور که برای  بازدید از تونل کانی سیب عازم منطقه بودند ساعت ۱۸ امروز در محور ارومیه- نقده  واژگون شد

دکتر بهرامی رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در این حادثه، ۲۱ نفر مصدوم شده و متاسفانه ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

متاسفانه خانمها مهشاد کریمی  خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار چند رسانه ای ایرنادر این حادثه جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: امروزساعت ۱۸۰۰ یک فقره واژگونی خودرو، در  محور “نقده- ارومیه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حسین  زاده با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از سرنشینان اتوبوس  مجروح و توسط نیروهای امدادی در محل به بیمارستانهای نقده  وارومیه اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: علت تامه وقوع این حادثه عدم کنترل خودرو توسط راننده اتوبوس اعلام شده است.

رحیمیان مسئول اورژانس نقده در خصوص مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران گفت : این حادثه ۲۱ مصدوم داشت که  با ۱۴ آمبولانس مصدومین  به بیمارستان امام نقده منتقل شده اند و اکثرا در وضعیت پایداری قرار دارند  سه ویا چهر نفر بدحال هستند که برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام می شوند.

دقایقی پیش شهریاری استاندار آذربایجان غربی و آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در بیمارستان نقده از مصدومان این حادثه عیادت کردند .شهریاری دستور داد کلیه مصدومان این حادثه به ارومیه اعزام شوند

دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این خصوص گفت: ۴تن از مصدمان بد حال این حادثه با بالگرد عازم بیمارستان امام خمینی  ارومیه شدند و سایر مصدومان نیز که عموما در شرایط پایداری قراردارند با اتوبوس -آمبولانس به بیمارستان امام خمینی  ارومیه منتقل می شوند

در پی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری این استان دستور ویژه برای تشکیل پرونده و بررسی علت حادثه صادر کرد.

ناصر عتباتی ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و با آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه گفت: دادستان مرکز استان آذربایجان غربی مامور رسیدگی به موضوع شده است؛

جان باختن دو خبرنگار درواژگونی  اتوبوس خبرنگاران در محور ارومیه- نقده

پایگاه خبری وقایع خبری درگذشت همکاران خود را در ایسنا و ایرنا تسلیت می گوید.