۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 22998
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
  • ارسال توسط :
حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ما است
حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ما است

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ما است

انسان نباید پیمان بشکند و به سراغ معبودی دیگر برود .

انتخاب فرد اصلح و پاک دست برای رئیس جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا یک تکلیف شرعی و وظیفه شهروندی است.

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ماست.

به گزارش “وقایع خبری” ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در خیابان شهدا قزوین برگزار شد با تبریک عید سعید فطر گفت: هر یک از ما وظیفه داریم دقت کنیم سرنوشت رفاه و اشتغال و سفره مردم هم است و نباید مدیون مردم باشیم.
وی افزود: هرکدام ما سرباز دین و نظام باشیم بصیرت داشته باشیم کسانی که خون شهیدانی مثل قاسم سلیمانی را نمی‌بینند و یکه تازانه بر مرکب هوا و هوس سوار شده اند ببینید. هرکس مردم را به عدم حضور تشویق می‌کند نغمه اش شیطانی ست.
نماینده، ولی فقیه در قزوین با اشاره به برکات ماه رمضان خاطر نشان کرد: مومنان ماه مبارک رمضان را با سحرخیزی ، راز و عبادت با پروردگار، دعاخوانی و تلاوت و انس با قران، رسیدگی به محرومان مواسات و اطعام مستمندان و همدلی با مظلومان و ستم دیدگان پشت سر گذاشتند و پاداش خود را از خداوند متعال دریافت می‌کنند.

امام جمعه قزوین گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی بود؛ براساس آیه‌های قران هرکس خود را از رفتار، کلام و اخلاق بد حفظ کند رستگار خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین افزود: امیدواریم فرصت حضور در ضیافت الهی و ماه رمضان و شب‌های قدر همچنان برای ما بندگان فراهم باشد و بتوانیم نواقص خود را برطرف کرده و فرصت توبه و خودسازی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید سعید فطر در قزوین گفت: انسان نباید پیمان بشکند و به سراغ معبودی دیگر برود مبادا در عبادت و بندگی بنده دنیا شود خدا در عهد و پیمان خودش خدایی می‌کند خدا فرموده اهل تقواست و باید اهل تقوا شویم.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: خوشا به حال کسانی که به فکر خودسازی هستند و بدا به حال کسانی که فرصت توبه و شب زنده داری را پیدا نکردند.

وی در ادامه به ملت مظلوم افغانستان به دلیل کشتار جمعی از نوجوانان و دانش آموزان بی گناه در واقعه تروریستی کابل تسلیت گفت و این جنایت وحشیانه را محکوم کرد.

امام جمعه قزوین همچنین با ابراز همدردی با خانواده شهیدان فلسطینی در جریان مبارزات اخیر فلسطنیان با نظامیان رژیم اشغالگر قدس و با اشاره به مقاومت ستودنی مردم غزه علیه اسرائیل، خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد از میان رفتن غده سرطانی رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز شاهدیم قدرت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی افزایش یافته و دیگر مبارزه با این رژیم نامشروع با سنگ دنبال نمی‌شود بلکه با سلاح‌های پیشرفته و موشک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دیگر شعار نیل تا فرات سر نمی‌دهند و دور خود دیوار می‌کشند، اما این دیوار نیز شکسه می‌شود و سیلی انتقام به صورت آن‌ها نواخته می‌شود و قدرت موشک‌های فلسطین هر روز بیشتر می‌شود تا جایی که هیچ اشغالگر فلسطینی در هیچ نقطه از سرزمین‌های اشغالی و حتی دنیا روی آرامش را نبیند.