۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 24466
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۳
  • ارسال توسط :
تیم ایران حریف تیم کانادا نشد
تیم ایران حریف تیم کانادا نشد

تیم ایران حریف تیم کانادا نشد

باکمی تدبیر و همت می توانستیم برنده بازی باشم...

ملی پشوان کشورمان در شرایطی به مصاف تیم کانادا رفتند که ۲ بازی گذشته را برابر تیم‌های لهستان و ونزوئلا پیروز شدند و امروز از ساعت ۴:۳۰ با انگیزه بالا کار خود را آغاز کردند.
دست نخست
تیم ملی والیبال ایران دست نخست دیدار مقابل کانادا را ۲۵ بر ۱۶ واگذار کرد.
ترکیب تیم ایران در این دست را سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، امیرغفور، علی اصغر مجرد و سیامک مرندی تشکیل دادند.
در این کانادایی‌ها سعی کردند با روی آوردن به سرویس‌های هدفمند خط دفاع ایران را متزلزل کنند و اختلاف امتیاز را بالا ببرند تا جایی که ۲۱ بر ۱۴ از شاگردان آلکنو پیش افتادند.
قرمزپوشان کانادا با آنالیز دقیق که از بازی ایران داشتند به خوبی مجرد را مهار کرده و مانع از امتیازآوری این بازیکن کلیدی ایران شدند تا جایی که آلکنو دست به تعویض وی با غلامی زد.
دست دوم
تیم ملی والیبال ایران دست دوم برابر کانادا ۲۵ بر ۲۰ مغلوب شد.
در این دست ترکیب تیم ایران دست نخورده ماند و تیم کانادا ۲ امتیاز ابتدایی را کسب کرد، اما در ادامه بازیکنان ایران این ۲ امتیاز را جبران کردند تا در امتیازآوری به تساوی برسند. پوئن‌ها به صورت پایاپای پیش رفت، اما سرویس عبادی پور امتیاز ۸ بر ۷ و وقت استراجت فنی نخست را برای ایران به همراه داشت.
تساوی ۲ تیم تا امتیاز ۹ ادامه داشت تا اینکه بازیکنان کانادا ۲ امتیاز پیاپی کسب کردند و نتیجه بازی ست دوم ۱۱ بر ۹ به سود آن‌ها شد. این فاصله امتیازی به ۳ هم رسید و کانادا ۱۴ بر ۱۱ از تیم ایران پیش افتاد.
نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۴ به سود کانادا بود که عبادی پور یک بار دیگر با یک سرویس زیبا امتیاز ایران را به ۱۵ رساند.
تساوی ۲ تیم تا امتیاز ۹ ادامه داشت تا اینکه بازیکنان کانادا ۲ امتیاز پیاپی کسب کردند و نتیجه یازی ست دوم ۱۱ بر ۹ به سود آن‌ها شد. این فاصله امتیازی به ۳ هم رسید و کانادا ۱۴ بر ۱۱ از تیم ایران پیش افتاد.
نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۴ به سود کانادا بود که عبادی پور یک بار دیگر با یک سرویس زیبا امتیاز ایران را به ۱۵ رساند.
در ادامه باز هم بازیکنان کانادا با دریافت‌ها و دفاع روی تور بهتر توانستند ۴ امتیاز از تیم ایران پیش بیافتند و امتیازات خود را به ۲۱ برسانند.
**دست سوم
تیم والیبال ایران نتیجه ست سوم دیدار برابر کانادا را ۲۵ بر ۲۲ واگذار کرد.
هر دو تیم ایران و کانادا تا امتیاز ۲ مساوی بودند و این تساوی تا امتیاز ۴ هم ادامه داشت تا اینکه کانادا ۲ امتیاز پیاپی کسب کرد تا نتیجه بازی ۶ بر ۴ به سود آن‌ها پیش رود، اما در ادامه آبشار‌های بی دفاع غفور و سرویس هدفمند عبادی پور امتیاز ۸ را برای کشورمان به همراه داشت.
شاگردان آلکنو که نمی‌خواستند ایتن دست برای آن‌ها پایان بازی باشد همه توان شان را برای امتیازآوری بکار بردند در مقابل هم سفیدپوشان کانادایی درصدد برد تیمی بودند که لهستان را در یک بازی حساس مغلوب خود کرده بود همین مساله انگیزه‌ای شد تا پوئن‌ها یکی پس از دیگری میان ۲ تیم تقسیم شود.
میثم صالحی در این دست هم مانند دست‌ها و بازی‌های گذشته بعنوان یک بازیکن تمام عیار ظاهر شد و توانست با اسپک‌های بی دفاعش امتیازات خوبی را برای ایران به دست آورد. اما این مساله دلیلی بر ضعف حریف نبود آن‌ها عزم خود را برای رسیدن به یک برد سه امتیازی جزم کرده بودند.
رالی امتیازآوری ۲ تیم تا امتیاز ۱۴ ادامه داشت و هیچ یک از آن‌ها اجازه بالا رفتن اختلاف امتیاز را به یکدیگر نمی‌دادند، اما در ادامه کانادایی‌ها سه امتیاز متوالی کسب کردند و تا حدودی خیال شان راحت شد.