۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 33875
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
  • ارسال توسط :
بیش از ۵۰ مدیر استان قزوین در دولت سیزدهم ایثارگر هستند
بیش از ۵۰ مدیر استان قزوین در دولت سیزدهم ایثارگر هستند

بیش از ۵۰ مدیر استان قزوین در دولت سیزدهم ایثارگر هستند

خانواده شهدا و ایثارگران استان با مشکلاتی از جمله مسکن، اشتغال فرزندان و همچنین درمان مواجه هستند.

وقایع خبری: مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم و شروع روند تغییرات مدیریتی بیش از ۵۰ مدیر استان در دولت سیزدهم ایثارگر هستند.

محسن آخوندی با اعلام این خبرگفت: اعتماد مدیریت ارشد استان به فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان عمل به وصیت امام خمینی (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری است که باتوجه به قابلیت‌های بالقوه ایثارگران بواسطه روحیه ایثار و از خود گذشتگی آنها، موجب پیشرفت و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

وی با اشاره به توجه خاص دولت سیزدهم به مسائل خانواده شهدا و ایثارگران و با بیان اینکه به طور میانگین استاندار قزوین هر ۱۵ روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داشته‌اند، گفت: از جمله برنامه‌های منظم و مستمر استاندار اجرای طرح سپاس و پیگیری امور خانواده شهدا و ایثارگران است که طبق برنامه ریزی ها صورت می‌گیرد.

آخوندی به برگزاری منظم جلسات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در طول ۹ ماه گذشته برنامه‌ها و مراسم مختلفی برای خانواده معظم شهدا، جانبازان، همسران جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان در مناسبت‌های مختلف برگزار شده که اغلب آنها با حضور استاندار و یا معاونین ایشان برگزار شده که نشانگر اهمیت آن برای مدیریت ارشد استان است.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین در پایان با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران استان با مشکلاتی از جمله مسکن، اشتغال فرزندان و همچنین درمان مواجه هستند، بر پیگیری رفع آنها در استان از طریق برگزاری جلسات و همچنین سطح ملی تأکید کرد.