۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قرآن » قزوین
  • شناسه : 33247
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
  • ارسال توسط :
از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین رونمایی شد
از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین رونمایی شد

از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین رونمایی شد

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری نغمات دینی قرآن کریم از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی اوقاف قزوین برگزار می شود.

وقایع خبری: مراسم رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته نغمات دینی به میزبانی قزوین برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در ۲ بخش خواهران و برادران بزرگسال برگزار می شود و به جهت فعالیت جامعه قرانی و وجود پتانسیل بالقوه در استان، قزوین به عنوان میزبان این دوره از مسابقات کشوری انتخاب شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی تصریح کرد: جلسات متعددی در حوزه ها و با دستگاه های مختلف برگزار شد و به دلیل محرومیت استان از موقوفات قرآنی در راستای ترویج و برگزاری مسابقات قرانی به همت متولیان موقوفات استان و با همکاری برخی از دستگاه ها، این مسابقات در قزوین برگزار می شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: خواهران در ۲ رشته و برادر در سه رشته این مسابقات حضور دارند و حدود ۳۰ داور برتر بین المللی و استانی این مسابقات را قضاوت خواهند کرد و انشالله طی یک هفته شاهد فضای قرآنی در شهر خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: در حاشیه برگزاری این مسابقات، ۴۰ محفل قرآنی در سطح استان برگزار می شود و در این دوره از مسابقات به غیر از پخش زنده مسابقات از شبکه های سراسری، هنگام حضور نمایندگان سایر استان ها، این مسابقات از استان مبدا نیز پخش می شود.