۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی
  • شناسه : 32684
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
  • ارسال توسط :
آموزش و سوادآموزی ؛ قوی‌ترین سلاح برای توانمندسازی زنان
آموزش و سوادآموزی ؛ قوی‌ترین سلاح برای توانمندسازی زنان
خانم هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی سوریه و ایران:

آموزش و سوادآموزی ؛ قوی‌ترین سلاح برای توانمندسازی زنان

انسیه خزعلی:سیاست دولت سیزدهم خانواده‌محوری است .

 معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم خانواده محوری است به همین منظور موضوع توانمندسازی زنان به ویژه در مقوله کارآفرینی در حوزه زنان و خانواده به عنوان محور‌های اصلی به شمار می‌رود.

انسیه خزعلی در دیدار با نائب رئیس گروه دوستی پارلمان سوریه و ایران  افزود: بخشی از این سیاست خانواده محوری در دولت سیزدهم درباره اشتغال و حمایت از حضور بانوان در فعالیت‌های علمی و پژوهشی و دستاورد‌های کشور در حوزه زنان و خانواده است.

سیاست دولت سیزدهم خانواده‌محوری است

خزعلی با معرفی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این نهاد به عنوان متولی امور زنان و خانواده در کشور پرداخت و با  اشاره به سوابق تعاملات بر گسترش همکاری‌های دو جانبه با توجه به اشتراکات فرهنگی طرفین تاکید کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی هم با پاسداشت نام و یاد حافظ اسد به تشریح روند فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در موضوع گروه دوستی مشترک دو کشور پرداخت.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به عنوان راهکار مبارزه با تهدید نسل در کشور از معاونت امور زنان و خانواده به عنوان نهاد مجری این قانون قدردانی کرد و اظهار داشت: در صورت تمایل دولت سوریه آماده هستیم تجارب موفق کشورمان در مقابله با پدیده سالمندی را به اشتراک بگذاریم.

خانم هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی سوریه و ایران که به میزبانی مجلس شورای اسلامی در صدر هیاتی بلندپایه به ایران سفر کرده است با قدردانی از حسن میزبانی و مهمان‌نوازی جمهوری اسلامی ایران، جنگ ۱۰ ساله کشورش را عامل مقاوم‌تر شدن زنان سوریه دانست.

وی آموزش و سوادآموزی را قوی‌ترین سلاح برای توانمندسازی زنان عنوان کرد و حمایت دولت و مجلس سوریه را از این امر جدی و همه جانبه دانست.