۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 22961
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
  • ارسال توسط :
اعضای هیئت امنای مساجد فطریه را به دست نیازمندان می‌رسانند
اعضای هیئت امنای مساجد فطریه را به دست نیازمندان می‌رسانند

اعضای هیئت امنای مساجد فطریه را به دست نیازمندان می‌رسانند

میزان فطریه به میزان سه کیلو گندم و یا برنج است .

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به پایان رسید و شیرینی عید سعید فطر کام همه مسلمانان را شیرین می‌کند و عموم افراد در پایان یک ماه بندگی، زکات سلامتی خود را در قالب فطریه اداء می‌کنند.

وی ادامه داد: سنوات گذشته جمع آوری فطریه با برخی ناهماهنگی‌ها همراه بود ولی از سال گذشته با محوریت شورای زکات استان، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین مؤسسات خیریه دارای مجوز قانونی، با صندوق‌هایی که ممهور به مهر زنده شورای زکات استان باشند اجازه جمع آوری زکات فطریه را دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: فطریه جمع آوری شده در هر مسجد، حسینیه و … در اسرع وقت و در همان محله و برای نیازمندانی که مردم می‌شناسند، هزینه می‌شود و اعضای هیئت امنای مساجد با محوریت امام جماعت فطریه را به دست نیازمندان می‌رسانند.

فرهادی عنوان کرد: میزان فطریه به میزان سه کیلو گندم و یا برنج است که بر اساس قوت غالب محاسبه می‌شود و از سوی مراجع عظام تقلید اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار پایگاه‌های مستقر در سطح شهر، امکان پرداخت غیرحضوری فطریه نیز فراهم است و برای این منظور تلفن گویای ۳۳۸۰۸ به صورت شبانه روزی و کد دستوری #۵*۰۲۸*۸۸۷۷* در نظرگرفته شده است.

فرهادی یادآورشد: همچنین شماره کارت ۸۱۹۹-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای فطریه عام و شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای کفاره غیرعمد در نظرگرفته شده است.