۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 31141
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
  • ارسال توسط :
در  سال جاری اصلا متوجه نشدم کی بودجه تصویب شد
در  سال جاری اصلا متوجه نشدم کی بودجه تصویب شد
دکتر لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی :

در سال جاری اصلا متوجه نشدم کی بودجه تصویب شد

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما تنها می توانیم نسبت به انتصابات مشاوره داشته باشیم.

قزوین استانداری در کلاس مدیریتی استان نداشته و در تراز فرمانداری کل اداره شده است که اگر استاندارهای سابق ما در کلاس مدیریتی خوبی بودند ما نباید شاهد بیکاری در استان مان بودیم. 

دکتر لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه همسرش در سالن باغستان جهاد کشاورزی حضور یافت و اولین نشست خبری خود را پس از دوران کرونا برگزار کرد .

وی در ابتدای این نشست با بیان این که خود را یک فرد رسانه ای می داند به اهالی رسانه یادآور شد که در دوران فعالیت خود درمجلس تاکنون از رسانه ها گلایه و شکایت نکرده است چرا که به کار رسانه ها چه رسانه موافق و چه رسانه مخالف اعتقاد دارد اما ر سانه ها باید انصاف و اشراف را در دستور کار خود قرار دهند و با استفاده از این دو مولفه در مسیر خود حرکت کنند. 

دکتر سیاهکلی در ادامه در خصوص نوسانات بازار خودرو با اشاره به این موضوع که خودرو کالای اساسی زندگی شده و امروز جزو لوازم اساسی خانوار به شمار می رود ؛ گفت: من هم در خصوص واردات خودرو و نوسانات قیمت و حمایت از مصرف کننده بارها تذکراتی درمجلس داده ام و مواردی مطرح کردم اما از آن جایی که نگاه دوستان ما درمجلس در بعضی کلید واژه ها غلط است.

این نماینده مجلس یادآورشد : وزیر صمت در پاسخ به بازار نابسامان خودرو ، دلیل را وضعیت بد اقتصادی مردم عنوان می کند و معتقد است مردم برای اینکه ارزش پول شان پایین نیاید ، اقدام به خرید خودرو می کنند که بنده با این حرف وزیر مخالف بوده و هستم و عدم توانایی او در کنترل بازار را از علل اصلی استیضاح او در مجلس بیان کرده ام.

دکتر سیاهکلی در خصوص انتصاب افراد درپست های کلیدی استان هم به خبرنگاران گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما تنها می توانیم نسبت به انتصابات مشاوره داشته باشیم اما اصراری بر گماردن افراد در پست خاصی را نداریم چراکه حتی از نظر قانونی هم صحیح نیست.

وی درادامه به انتصاب مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین هم گفت : انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش را به من نسبت داده اند در حالی که اگر قرار بود بنده وی را معرفی کنم جزو سه نفر اول معرفی می کردم در حالی که سه نفر اول رد شدند و مدیر فعلی جزو چهار نفر دوم بود.

سیاهکلی درباره ضعف مدیریت استاندار قزوین تاکید کرد: طی نامه ای توسط مجمع نمایندگان به استاندار قزوین خواستار آن شدیم که فعالیت یکساله خود را گزارش کنند که پس از دریافت این گزارش، ارزیابی خود را از عملکرد استاندار انجام داده و اطلاع رسانی خواهد شد اما باید به نکته هم اشاره کنم پس از استان شدن، قزوین استانداری در کلاس مدیریتی استان نداشته و در تراز فرمانداری کل اداره شده است که اگر استاندارهای ما در کلاس مدیریتی خوبی بودند ، نباید امروز شاهد بیکاری در استان بودیم. 

دکترسیاهکلی در انتقاد خبرنگاران نسبت به میزان بودجه مصوب سال جاری استان قزوین گفت: در سال جاری اصلا متوجه نشدم کی بودجه تصویب شد و فکر می کنم دیگر نمایندگان هم مثل من باشند!